tisdag, mars 29, 2011

Snopet men inte förvånande

Har kommit av mig i rapporterandet av Matresan... Men ska komma igen vad det lider... I fredags fick jag reda på att jag inte får fortsatt anställning efter provanställningsperioden. Det betyder att jag inte har något jobb efter den 30 april. Känns lite snopet men sammtidigt hade jag det på känn eftersom vi har haft en mycket dålig period vad gäller försäljning av undersökningar - och det vill ju till ifall företaget ska gå frammåt. Sååå... nu är det ut på den sk arbetsmarknaden som gäller. Har mina drömmar och förhoppningar - får se ifall de slår in.

2 kommentarer:

sara sa...

Hej Kristina! Tråkigt! Var jobbar du nu? Eftersom du är så framåt så får du säkert ett nytt jobb snart! Synd att vi inte har möjlighet att anställa... vi tänker på dig om något skulle dyka upp. Stort Lycka till! Kram Sara

Kstina sa...

Tack Sara! Jag jobbar på Synovate med Halina mfl. Tror också det kommer att lösa sig. Är bara så ovan vid att inte ha något på g...