torsdag, mars 10, 2011

Snart så...

Nu ska den äntligen bli av... matresan för mina stipendiepengar!
Har bokat tåg till Östersund (det tar 11 timmar att åka) och avtalat tid och plats med Eldrimners VD. Sen bär det av till Sthlm där brossan har lovat ställa upp med en SÄNG... trodde det skulle bli madrass. På onsdag ska jag få besöka Allt om Mat. Torsdag förmiddag är det tänkt att jag ska träffa Karin Lindén, ordförande i Kost och Näring och på eftermiddagen möte Anna Bergenström, (hon är bla kokboksförfattare) på ett fik i stan. Fredagen är fortfarande tomm men jag hoppas att få till ett möte med Karin Fransson, men det är fortfarande osäkert ifall hon kan... Annars står Malin Söderström högt på listan också.. Vem vet?
På kvällarna i stora staden har jag tänkt äta gott på några restauranger. Men jag vill gärna ha med mig någon eller några att äta tillsammans med. Ingen måltid går upp mot ett gott sällskap. Få se vilka jag kan ragg upp?!