fredag, januari 30, 2009

Helgplanering.

Nu har jag suttit hela dagen... och gjort en massa småplock som måste göras men blivit bortprioriterade av annat som varit viktigare. T.ex. anmält oss till Vintermötet och betalt resterande räkningar.
Helgen är totalt superplanerad. Thomas ska hjälpa till på "Sydkuppen" (judo) både idag och imorgon. Edvin och hans klass ordnar disco för att få in pengar till skolresa och då måste vi föräldrar vakta. Jag hoppas Thomas gör det... de är inte jätte kul... och jag har gjort det ALLA andra gånger. Helt klart hans tur! Imorgon ska jag jobba mellan 11.00-21.00 på ÅMG. Någon konfirmandgrupp tror jag, som vill käka även på lördagen... På söndag ska jag först sjunga med kören och sen är vi bjudna till kompisar i Torsebro. Ska bli kul!
Ja, ibland blir man tröttare av att ha helg än av själva veckan... Nä då - ska inte klaga. Alla sakerna denna helgen är roliga utom discot då...
Nu ska jag dra mig hemmåt och kanske köpa en bukett tulpaner att förgylla helgen med.
So long!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också köpt tulipaner. Fiiint!

Anonym sa...

Mina tulpaner är vissna... men Lovisa har plockat årets första snödroppar till mig !

Sofia sa...

tulpaner?? börjar nästan glömma hur de ser ut. finns det fortfaranade tulpaner i april? han kan ju ha en tulpanbrudbukett...

Sofia sa...

eeeh, jag menar hon...