torsdag, september 08, 2011

På riktigt!

Ok, jag kanske förvirrade några härom dagen.

Men detta är dagens sanning: Jag har fått ett vikariat som hem- och konsumentkunskapslärare på 30%, september ut. Det är ett vikariat för en långtidssjukskrivning.
Och utöver det så pluggar jag 50% Pedagogik 1 på distans. Det blir många timmar vid datorn. Jag har också börjat en Högskolepedagogisk grundkurs på 25%... Kanske den får styrka på foten ifall vikariatet blir förlängt.

Så... det där med ettor och nollor var alltså en ren och skär lögn... eller saga!

4 kommentarer:

Annika sa...

Vad kul! Är det högstadie eller gymnasie?

Kstina sa...

Det är 5:or och 9:or. Vad jag vet har man inte hemkunskap på gymnasiet. Grupperna är ganska små - högst 12 st och som minst 5 st. Bådar gott!! Ska bli jätteroligt att börja nästa vecka!

Sofia svägerska sa...

Vad kul! Grattis!

Sofia sa...

spännande!! vilken skola?