tisdag, februari 23, 2010

Extra naturlig

Igår när jag satt på bussen på väg till tentan hörde jag en rolig konversation mellan två tjejer i 20 års åldern. De pratade om hårlängd och hårfärg och lite annat sånnt...
Så säger en av dom: Jag har så naturlig hårfärg... så jag passar i nästan alla (andra hår-) färger...

Jag höll på att explodera av skratt!
Vem föds inte med naturlig hårfärg?
Och kan det naturliga i hårfägen vara mer eller mindre?
Hahaha.... vilken tjej!
(Jag såg nog glad ut för hon tittade lite konstigt på mig... )

3 kommentarer:

Sofia sa...

haha, måste kännas bra att ha sååå naturlig hårfärg att man dessutom passar i alla andra.... säger bara: wow!

Petra sa...

hihihih Så bra det måste vara ha och naturlig hårfärg. Finns ju ingen annan som har det. :P

Becka sa...

Tycker du? Nja...jag vet inte om jag håller med!

Hehe, kul tjej! :p Dock har jag inte en naturlig hårfärg. Den syns i alla fall inte.