onsdag, juli 27, 2011

Bröllopet

Riktigt glada är de när de möts av släkt oc hvänner utanför kyrkan - men så heter de ju också Fröjd!!
Sååå vacker bukett!

Vackra syster i bilen mot festlokalen.

Liten bild på den höga tårtan som mamma fixat. Mycket god och mycket vacker!


Och i mitt huvud, så här dagarna efter bröllopet, susar diverse texter runt. Allt i en enda blandning. Det låter så här ungefär: "With all my heart, with every bit of my... eehh doubt this words... vill så gärna bli kysst, skulle så gärna vilja... blå, blå, blåa skor, röd, röd, röda skor... if you can dream it... sketastor ketchupfläck... aj aj aj... åkesa hus... Let do it all right... Wee are family... da da da da da da sister to me... aj aj aj aj ajphone!" Typ nått sånt... med diverse melodier till.

2 kommentarer:

Annika sa...

Ungefär så går låtarna i mitt huvud också. Stööööörigt!

Rebecka Fröjd sa...

Hela resan har jag gått och sjungt: "Jag ska bli miljonär, jag ska bli biljonär, i'm gonna get there, nästan där"... :)

Fina bilder ju! Okej att jag snor dem? Behöver titta på alla bilder om och om igen för att förstå att det verkligen har hänt... ;)

KRAM!