onsdag, oktober 22, 2008

Skor och smycken

Idag har jag tänkt att göra reklam.

http://www.elnaturalista.com/index.php/en Gå in och kolla här så ser du skor som passar mig! (Fast först ser du väldigt söta grodor som kan blinka och kväka.) Men börja inte köp denna typ av skor.... de är så dyra... och har man köpt ett par så vill man inte ha nån annan sort. Så akta dig! Du kan bli fattig! "Vad är väl (en bal på slottet) ett par skor från el natura lista. De(n) kan ju vara alldelses fruktansvärda, alldeles tråkiga och alldeles... alldeles... underbara." (Valfri melodi) Jag tror att jag typ är kär i skorna. (Men hallå? Du är 38 år och... snackar som om du var 19... mogna!) Okej, jag köpte ett par idag. http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionAW08/yggdrasil
Så här ser dom ut fast mina är bruna/läderfärgade. Tredje paret skor jag köper från den producenten. Skorna finns bla på Kläddilin i stan. Skor från el natura lista behöver jag aldrig "gå in" utan de är bra direkt. Sååå... är du bredfotad - köp ett par skor från el natura lista!! (Så ser du snart ut som en mogen tant!... en snäll tant... eller en rivig... som går vart hon själv vill... Ha!)

En annan produkt jag gillar är smycken från Pandora. Just nu är det 25 % rabatt på pandora grejor i en butik i stan. Hmmm... jag är en fattig student... och jag har inte ännu kunnat motivera för mig själv varför jag ska ha fler "pärlor"/berlocker på mitt halsband/armband. Har ni någon bra motivering? Gå in och kolla här: http://www.populair.dk/SE.aspx eller här: http://www.pandorashop.se/default.asp Visst är det fint? Men det är lite svårt att lägga in ordet behöver när det gäller smycken. Skor har man behov av... men en liten berlock... nej. Jag får väl önska mig berlocker i julklapp. (Fast jag skulle ju önska mig Nordestedts stora engelsa lexikon....hopps...)

Nu har det hänt. Hilma har fått sin första lösa tand! Det är stort - för henna jalla fall! Ganska stor för mig med. Det känns att hon snart ska börja skolan. Suck! Tiden spelar spratt igen. Nyss var hon nyfödd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikväll blir det paj! Och det blev ingen parma. Utan lufttorkad skinka. Parman kostade 500 kr/kg och vi var lite för snåla för det...
Mm, superfin blogg. Älskar den!