tisdag, juni 22, 2010

Examensbilder

Här är jag och min ost! Vi i klassen tog lite roliga bilder på varandra och en livsmedelsprodukt vi förknippas med. Vill bara påpeka att denna fantastiska ost serverades på det kungliga bröllopet i helgen. Ja, och jag var stolt över det! Kände mig som en bekräftad människa när typer som Stefan Stafanatchi - eller vad han heter... väljer Allerum Präst!
Kolla in några bilder och en text från vår examensmiddag.
Tänk att det redan känns längesedan fast det bara var två veckor sen... Det är den här tokiga tidsuppfattningen som spelar mig spratt igen.

Har jobbat några dagar på olika ställen senaste veckan (egna företaget, missionsgården, högskolan och imorgon Synovate), gäller att "nästla" in sig lite överallt... ; ) På kvällar och annan ledig tid skriver jag på mina sista (sura) rapporter. Har kommit en bra bit så det är snart dags att skicka in! När jag skickar in är det sommar på riktigt - ännu är sommaren bara på låtsas för mig... ; )
Nu är hela familjen feberfri igen. Skönt. Verkar som att jag och Alfred slipper vara sjuka...

2 kommentarer:

Ingela sa...

GRATTIS till din examen och till att ha blivit bekräftad vad gäller god smak ;-)

Annika sa...

Fint kort! Kram kram