söndag, november 08, 2009

Äpple-fejs-bok


Äppelmos!
Och vem behöver en grej till assistenten som passerar moset från skrajet?
Trådsil + sked = fine!
...men jag har lite ont i höger arm...
För övrigt funderar jag på att bojkotta facebook i veckorna... Den boken håller på att ta för mycket tid. Vad tycke ni? Fixar ni att bara gå in då och då eller är ni "alltid" inne? Kanske jag som har dålig karaktär?
Kommande vecka börjar min mikrobiologi-kurs. Har en fet bok på engelska som ska plöjas. De första 6 kapitlen ska vara lästa till tisdag... Vad skönt för mig att jag vet vad jag ska göra imorgon!

2 kommentarer:

Sofia sa...

jag klarar det... men saknar ju FB ibland nör jag inte har tid. fast jag kan ju surfa lite från mobilen om det kniper :-)

Becka sa...

Vi som inte pluggar och är helt lediga på kvällarna har ju inte riktigt det problmet. Det gör ju inget om man är inloggad där hela kvällen. Men visst, datorn överlag tar ju lite för mycket tid emellanåt.

Allt bra?