fredag, juli 17, 2009

Sammanfattning

Man kan ju undra var bölder kommer ifrån? Det visste inte läkaren heller. Kanske från Paris? Nja, det tror jag inte parisarna skulle tycka vara troligt. Hmm.. innifrån eller utifrån? Den satt jallafall innanför skinnet vid högra halsmandeln. Nu syns den inte mer. Men jag har liiilte ont fortfarande, men jag tror det beror på själva öppnandet. Det måste ju finnas ett litet sår någonstans. Ja, så var det med det. Vill inte ha det igen!

Resan då?
Sammanfattad i 8 meningar:
Varmt överallt. (Hilma uttryckte det så här: Jag steks!)
Mycket trevliga tyska kompisar i vacker natur och bland välskötta hus och gårdar.
Frankrike består av schabbiga hus men med enorma odlingsfält av majs och annat ätbart.
Paris är trångt men med en viss charm och tunnelbanan blev jag speciellt fäst vid.
Byggnader jag endast hört talas om såg jag i verkligheten och det var stort!
Allt skedde synkoniserat i den pyttelilla lägenheten.
Baguetter är överskattat men inte ost!
Nu har jag tre tonåringar och en 6-åring utan framtänder (...och en framtand är fortfarande kvar i Paris..)!

2 kommentarer:

Sofia på Me and my home sa...

Jag vill oxå till France!
Inga foton? (Från semestern alltså, halsbölden kan vi vara utan.. burr!)

Kstina sa...

Hm... Edde tog en massa foto. ska se om jag kan lägga in några vid tillfälle.