tisdag, maj 29, 2007

varmt och skönt!

Idag har det varit jättevarmt. Jag får svettningar och känner mig som en klimakterie kossa... får man skriva så?? Ibland undrar jag hur jag ska känna mig när jag verkligen kommer i klimakteriet.. ??
Hilma är lite halv kass.. eller nåt. Ibland undrar jag om hon driver med oss eller om hon är sjuk?! Hon och vi behöver ha semester snart jallafall. Har fått klart från jobbet att jag kan vara tjänstledig 4 veckor i sommar förutom min semester då altså! Ska knäcka extra på Breanäs. De behöver någon i köket. Kul!
Nu ska jag ner och posta något till Kenya-Sofia och hennes kompis.

5 kommentarer:

Anonym sa...

VAA??? ska du va på Breanäs i sommar?? under konfat?? i så fall kommer vi ju ses typ hela tiden, för jag ska ju vara där också...kul!

Kstina sa...

VA??? Va kul!!! Jag ska jobba tre dagar och va hemma tre osv de första två veckorna. *Sen ska jag jobba de två sista på sommaren med. Kul!!

Anonym sa...

ah, nu blev jag lite avundsjuk på er. Då kan ni ju ha systerträff hela tiden liksom.

Anonym sa...

precis, systerträff dagarna i ända!! och jag ska få äta syrrans underbart goda mat!! i will be in heaven!!

Anonym sa...

jajaja, där finns massor av mygg som kommer att bita er heeela tiden. Och snorungar till konfirmander som stör er tillvaro.