tisdag, maj 22, 2007

Typiskt Maj!

Nu är det mycket som ska hända. Kommiteer, fester, infokvällar och utvecklingssamtal.... mm. Ikväll är det info om droger och tonåringar på grabbarnas skola. Samtidigt är Th ute med sina arbetskompisar och äter någonstans. Imorgon har jag information i K-stad om den nya kostorganisationen, Edvin spelar i orkestern och lite senare är det kommitee för Helljus.... Osv.. Får flörta med Joel och Alfred för att de ska passa Hilma två kvällar... Och så är det ju allt det vanliga.. middag, handla, tvätten, och så förstås joggingen. Jag vill helst inte tänka mer än en dag i taget. Det går ju bra för det mesta förutom när man ska trolla fram en utflyckts matsäck till nått barn på morgonen.
Dagarna går ju fort och snart är det juni och då lugnar det ner sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter verkligen som du har ett hektiskt liv just nu...en dag i taget låter som en bra grej. själv har jag svårt för det..tänker alltid för långt fram...

Anonym sa...

hektiskt var ordet...jag ska på min andra resa inom loppet av en vecka...de ni...

/Fillle

Anonym sa...

vart ska du hän fille?

Kstina sa...

Resa till Helsingborg eller Hässleholm eller ännu längre?