fredag, april 27, 2007

Varmt och skönt!

Solen skiner från en molnfri himmel - Edvin vill egentligen ha läsk men går med på att fixa milkshake istället! Duktig pojke. För ni vet väl att läsk är ett av de sämsta livsmedel som finns. Socker i kombination med syra och kolsyra är suuuper dåligt för tänderna - dessutom sk. tomma kalorier. Bättre med en shake som innehåller banan, glass, hallon och mjölk. Nyttigheter, ja, förutom glassen, men man bör ju inte vara extrem! Och gott är det!
I onsdags klippte jag mig (nej, hon, Tina, klippte mig..) och slingad är jag med. Jag är mycket nöjd. Lite röda-bruna och guldiga toner i. Håret når ner till axlarna och är lätt uppklippt. Känns väldigt bra att slippa de långa-mycket-uppklippta tesarna som hängde ut på ryggen... Har ju inte direkt någon att skylla på för att det tog lång tid innan jag fixade till det - lättjan!
Det blir en långhelg. Jag tar ut komp på måndag så fyra dagar ledigt nu. Skönt. Har börjat läsa en deckare. Kul!
Trevlig helg på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va kul att få fixa till håret. jag vill också, dock snålt med pengar denna månaden, men något måste göras åt min lugg, annas ser jag snart inget längre...
ha en skön helg!

Kstina sa...

Tja Becka! Jag har produkter till dig... Hoppas du kan hålla din hygien fast de är sena... Ses vi snart? Ska du till loppisen på lördag?