fredag, april 13, 2007

Förnyelse

Detta känns ju väldigt bra! Måste fira med att ändra outloken på min blogg. Svårt att välja faktiskt.
Fredag i dag och Alfred ska på 15-års fest till en snygg tjej. Joel är och lanar med sina skolkompisar, Edvin pysslar nog med kojan i plommonträdet (vad har man annars plommonträd till??) Hilma ... ja vad gör hon? Springer omkring och leker, sitter och ritar... eller nått så´nt! Thomas förbereder nog ett bibelstudium till i kväll. Han ska till Bjärnum. Och jag har just fått igång min blogg igen! Hurra!! Sitter på jobbet och drömmer om en egen (nej föresten - jag kan generöst dela den med familjen) dator. Har lite pyssel till imorgon att förbereda. Barn-läger-dag på MG och jag ska fixa nån typ av liten runda med krypto/tips/ordfläta och någon utelek.
Ha en riktigt trevlig helg på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att du är åter!! Och att även ickeblogspotare kan kommentera!
Måste bara säga TACK igen för Lovas fina kläder! Pjamasen är såå mysig, och mössan får vi nog anledning att använda igen - hört att det ska bli kallare i veckan igen. Kram!

Kstina sa...

Du vet, instuktionerna är på svenska nu.... Alltid bra för mig ju!

Anonym sa...

ja, roligt att du är igång igen. jag ligger ju lite back med min blogg men det kommer nog nått snart. kram kram