söndag, december 25, 2005

Julnatt

Nu är klockan över midnatt, men mina tonåringar tror fortfarande att det är julafton. De har fått varsin MP3 och är väldigt glada för det! De trodde knappt sina ögon när de öppnade de paketen.. Då har man lyckats. Själv fick jag ett fint halsband av min make. Hade önskat mig en "kedja" från Pandora och det fick jag. Silver, halskedja med en kula på. Kul! (Kul(a)! eh...)
Annars är det största minnet hittills denna julen att jag fick visa legg på systemet. Kom igen där systrar och andra läsare!!!! Fatta om ett år är jag dubbelt så gammal som 18.... Jag vet inte om jag ska känna mig stolt eller lurad. Tänk om det var en sån dag som de frågade alla om leg (har de sånna dagar?) Ska jag känna mig blåst då eller? Å andra sidan.... såååå ung ser jag väl inte ut.. "har du legg?" "javisst" "hm tack" "tack själv" ska bara gå hem till man och fyra barn och villa och volvo och... Men visst lite stolt är jag allt.
Go natt

2 kommentarer:

Sofia sa...

när kommer vovven? det är kanske den som saknas, därför måste du visa leg. för att klå ditt "visa leg på systemet" så kan jag berätta att jag under innevarande år har fått frågan om jag ville ha ungdomsbiljett på bussen, där är åldersgränsen 16....

Kstina sa...

Dom fick Mp3 med 258 Mb, fast nu när vi tittar efter har Joel fått en med 511 Mb - inte bra - Alfred blir sur...