lördag, september 11, 2010

Stipendiet på g.

Jag har börjat blogga på Skånes Livsmedelsakademis hemsida. ( http://www.livsmedelsakademin.se/bloggcenterbloggpost=6941 )
Minns ni stipendiet jag fick? Nu har jag börjat min matresa och därför bloggar jag om det. Från början tänkte jag göra resan som en sammanhållen tripp, men vid närmre eftertanke var det ganska så svårt att genomföra. (Jag är ju fortfarande mamma och högsta hönset här hemma... ) Så nu tänker jag resa i etapper. Har några personer på gång som jag vill intervjua vilket ska bli kul!

4 kommentarer:

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins! sa...

Va fint du har fått det här! :)
Gillar bakgrundsbilden!

Kstina sa...

Tack, tack!
Blev lite trött på det oidentifierbart gröna...

Sofia sa...

tänkte ju att de va bäst o kolla var de andra stället du skriver va, men de va minsann inte så lätt o hitta... har fortfarande inte hittat dej...

Kstina sa...

jasså... tryck på länken och sen väljer du Bloggcenter. mitt inlägg är från 10/9 och måste letas upp bakåt i tiden. Inlägget heter Förväntningar.