tisdag, april 06, 2010

En liten paus i bloggandet

Har ni börjat fundera över om jag slutat blogga?

Ärligt: Jag har inte slutat utan göra bara ett litet uppehåll eftersom mitt liv nu och i några veckor framöver består av att skriva och skriva och skriva... på C-uppsatsen.
Det är riktigt roligt men tar enormt mycket tid i anspråk. Vi är tre stycken som jobbar tillsammans vilket gör att jag inte sitter ensam i en liten cell och känner mig innstängd.. Vi diskuterar och delar information med varandra och ja, stöttar varandra i livets alla skeden... ;)

Någon gång så ska de bli vår
då får jag gå med stövlar... (nynna vidare på denna söta barnvisa)

Någon gång så ska det ta slut
då ska jag bliva klevver... (nynna vidare och skriv en bra text som du skickar till mig!)

4 kommentarer:

Sofia sa...

de här e ingen fortsättning på den senare versen men en association till den första: ...och nästa vår, om bra det går, i mina tår, det töar!!

Kstina sa...

Kunde väl tro att du skulle associera till Nalle Puh...

Anonym sa...

Det är åldern, vet du...de´ med komihåget och siffror..faster HG

Becka sa...

Jag har inte sett Körslaget ikväll, tyvärr. Har "svärmor" här på besök så vi har ätit gott och spelar kort hela kvällen. Men funderar på att se reprisen.