söndag, oktober 02, 2005

Jogging!

Har börjat jogga! Kan ni tänka er... Nä, visst känns det komiskt. Köpt joggingskor (inte billiga) och sport bh. Joggar efter ett schema jag hittat i en av alla dessa tidningar som har såååå ooootroligt många knep på att må bra..."ooohhh va bra jag mår, denna inre frid och yttre harmoni..." Jo, jag har allaredan joggat en(1) gång. Mmm lite träningsvärk faktiskt. Jag har ju inte sprungit på så där 16 år - det måste ju sätta sina spår. Enligt schemat ska jag kunna jogga i 45 min efter 12 veckor "obehindrat" och utan blodsmak i munnen. Tror vi på det?? Hmm.... Måste prova för att veta!
Tjing och kanelkling

11 kommentarer:

Sofia sa...

Oj, blir lite impad!!

Kstina sa...

räknar inte meter - var ute alltsomallt i 32 min och 45 sec. Men nu har jag gjort det en gång till - och har ingen träningsverk!!

Sofia sa...

Vem döljer sig bakom e-na? är inte nyfiken,men vill gärna veta...

Kstina sa...

jag är också nyfiken...

Sofia sa...

man har ju sina misstankar om den mystiska e-na, men hela världen är ju full av folk så man kan ju aldrig veta...

Sofia sa...

...det vanliga traditionella köksbordet menar du??!! Jo, jag tvekar inte heller längre. Hon har fantastiskt underbara syskonbarn, tror jag...

Kstina sa...

Ska k-ra till K-stad med E-in för han ska s-la c-lo i o-kes-rn. Sen ska jag gå på g-dad tur på S-r-tan och äta g-t med mina k-leger.

Sofia sa...

hon menade väl get?! (tänk så otydligt det kan vara när man inte skriver ut alla b-kst-v-r)

Kstina sa...

översättning??
Jo, försökte berätta att jag skulle köra till Kristianstad med Edvin för han spelar cello i en miniorkester sen skulle jag på guidad tur på Spritan och efter det äta GOTT med mina kolleger!! Självklart!!!
så här i efterhand var det inte gott - faktiskt sämsta resturangen jag varit på.
För övrigt: sprungit sex(6) ggr.

Sofia sa...

Den här då. --- --- ----- - ---------.

Kstina sa...

Uniofär som att tyda korsord utan att se de fyllda rutorna. Mottagaren får liksom själv bestämma budskapet.
Och nu har jag sprungit sju(7) ggr.