fredag, augusti 06, 2010

Fest!

Joel - 18 år

Alfred - 18 år

Grillmästaren...


En annorlunda lek.


Killarna håller bollen i luften.

Joels tårtval - d.v.s. Annikas Lyxiga Chokladtårta.
Nu är jag lite trött... gjort potatissallas, kycklingspett, melonsallad och 2 x 2 tårtor... Grillning på stranden och nu fika här hemma i det lånade partytältet. Grabbarna har verkligen goa och trevliga vänner. Vänskap är rikedom!
Imorgon laddar jag om. Det lär väl bli disk på förmiddagen, handling på eftermiddagen och cupcakesbakning på kvällen.





4 kommentarer:

Sofia på Me and my home sa...

Ser mysigt ut!
Men puh...! Har du någon månads semester efter den här kalashelgen??
Ses!

Kstina sa...

Semester? Vad är det? Kan man äta det?

Annika Nyfors sa...

Så fin tårtan blev =). Hoppas ni tyckte om den.

Kstina sa...

Den var mycket uppskattad! Men H tyckte inte om den. Jag antar att den har lite vuxen smak. Jag tycker det är en av de mer fulländade chokladtårtor jag ätit! Kommer garanterat göra den fler gånger!