söndag, augusti 17, 2008

Slutet av sommaren.

Ett kort "hej" bör göras till mina trogna läsare: HEJ!

Fick äntligen semester den 1 augusti.
Svärföräldrarna har varit hos oss mellan den 27 juli och 11 augusti.
Två 60-års fester och en mini släktträff fick vi vara med på den 1 och 2 augusti.
J & A fyllde 16 år den 5 augusti. Tårta!
Jag blev, som vanligt vid denna tiden, också ett år äldre. (Firade med att göra förrätter till systers bröllop!)
Vännerna Suki får en son. Grattis! (på min födelsedag!)
Syster Annika blev fru Lind den 9 augusti och jag fick min första svåger! Välkommen Johan!
Thomas, Edvin, Hilma och jag åker till Sthlm den 10 augusti och bor i Skälby tillsammans med fam Wolff till den 15 augusti. Riktiga turister i huvudstaden!
Alfred börjar 1:an på Tekniskagymnasiet i Hässleholm den 14 augusti.

Snart tar Thomas semester slut... om 8 timmar eller nått...
Joel börjar 1:an på MR gymnasiet i Kristianstad och Edvin 6:an på Villaskolan på tisdag.
Äntligen får Hilma gå till dagis igen på onsdag....
Och jag ska åka till Polen med kören över helgen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ditt korta HEJ till dina trogna läsare.
Ha en trevlig resa till Polen.

GG

Kstina sa...

Yes!
Då ska jag, (förutom att sjunga...) sträckläsa Liza Marklunds två sista deckare! På tal om böcker alltså!