fredag, oktober 26, 2007

Smööör

Sitter i en datasal på högskolan och väntar på en gruppmedlem. Vi ska lägga sista handen vid vårt arbete om "Lantsmör". Disskussionen ska till och en fin slutsats. Det är ganska mycket jobb med att skriva rapporter. Bakgrundsfakta och vissioner och allt skrivet på ett korrekt och lättläst sätt. Kan ju säga att min meningsbyggnader blir ganska mycket omgjorda. Men ni vet... bara innehållet är bra så kan man ju ändra i det oändliga.
Denna helgen har vi fullt upp, både Thomas och jag. Th taxi två nätter och jag jobbar på MG både lördag och sändag. Det blir kosing men också trötthet.... th och pojkarna har lov kommande vecka. Det blir en resa till Sthlm från onsdag till söndag. Hittar jag en sista minutenresa på Sj så hänger jag på upp på fredag, annars inte... Blir för dyrt med över 700 kr bara för fred- sönd.
Ha de!

Inga kommentarer: