måndag, mars 27, 2006

Morot

Jo, jag skulle behöva någon att tävla med. Eller en sk. morot. Något som driver på eller någon. Jag vill komma igång med joggingen igen. Men det känns motigt och lite tråkigt. Och samtidigt skulle jag sååå gärna vilja kunna göra nått lopp i sommar tex tjej milen i sthlm. Det skulle va så kul att kunna genomföra något som man inte tror sig själv om. Idag är det regnigt och dimmigt... Och halva jag tycker det är för kallt och vått för att ge mig ut. Och halva jag fnyser och undrar om vädret värkligen ska få stoppa mig - jag mår ju så bra när jag gjort det. Men det är svettigt och lite enahanda att utföra själva joggingen och ... öööh.... ja, ganska jobbigt faktiskt. Min kondis är ju inte så god eller den kanske inte finns direkt.
Nu ska jag gå in på www.marathon.se och på www.blodomloppet.se Jag är ganska bra på att drömma!

4 kommentarer:

Ehlna sa...

Du menar alltså att springa en heel mil... som till Laholm t o r..i ett sträck...
Jag som bara orkar springa t o r till postlådan... annars kunde jag ge dig en morot..!!

Sofia sa...

de e nog ett datum jag inte kan ändå... ;)

Kstina sa...

.... nog Syfia... inte giltigt skäl
jo, moster... du skulle nog klara det ja, till Laholm altså. Man kan mycket mer än man tror!
och jag kom faktiskt ut och sprang (lunkade..) igår. Det gick bättre än jag trodde. Men det är ju typ två km jag försöker spinga nu...

Sofia sa...

joho... visst giltigt!!!